| La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18362] |
|
| Posté le : 23/07/2010 à 14:53 (Lu 707 fois) | | | Commentaire : que font les maçons actuellement pourrésoudre cette crise ?
En 2002, des maçons issus des deux protagonistes de l'époque (Ravalomanana et Ratsiraka) ont évité le bain de sang.
En 2009 (jusqu'à ce jour) , les frères de lumière sont été discret , voir trop discret . Pourquoi ?.
Il faudrait bouger les mecs ! ! !
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18364] |
|
| Posté le : 23/07/2010 à 19:04 (Lu 704 fois) | | | C'est une SECTEE !!!
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18367] |
|
| Posté le : 26/07/2010 à 09:25 (Lu 686 fois) | | | 1/ Pour répondre à Vérité, il est facile d'entrer dans une secte, mais difficile d'y entrer.
Dans la Franc-Maçonnerie, il est rès difficile d'y entrer (ça peut prendre 1 an) et facile d'en sortir.
Je connais un businessman qui fut pro Ra8, puis pro TGV, puis pro Davidson (l'ex Grand argentier) , entré dans la FM en y croyant faire fructifier ses affaires. Malheureusement pour lui, il s'est trompé. Cet homme (R.N) est parti de lui meme....et il continue son business comme avant.
2/ Pour savoir si c'est vrai ou pas, vous pouvez vérifier , en posant des questions sur les sites maçoniques suivant :
GLTSM (tapez sur google ou sur un autre moteur de recherche), Droit Humain,Grande Loge de France, Grand Orient O.I.T.A.R,GLNM,GLNF....
3/ Chaque Obédience possede sa spécificité : c'est à vous de vous renseigner
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18369] |
|
| Posté le : 26/07/2010 à 14:03 (Lu 683 fois) | | | Fa iza no ao anatiny ao e ?
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? |
|
| Posté le : 29/07/2010 à 13:15 (Lu 657 fois) | | | Wolfgang Amadeus Mozart,Salvadore Allende (Filoha Chiliana teo aloha) ,John Wayne,Gerard Ford (Filoha amerikana teo aloha) sy ny zanany roa lahy,Georges Bush Senior (Filoha amerikana teo aloha)...
Ny aty Madagasikara, dia nisy PM,ministra, PDG, DG,mpampianatra,dokotera,depiote taloha .
Fa i D.RATSIRAKA, A.ZAFY,M.RAVALOMANANA,A.RAJOELINA : tsy ao anatiny .
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18406] |
|
| Posté le : 02/08/2010 à 11:17 (Lu 593 fois) | | | Ahoana no atao raha te hiditra ao @ io fikambanana io ?
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18407] |
|
| Posté le : 02/08/2010 à 20:24 (Lu 584 fois) | | | Je suis l'invité qui fait partie des FM et je voulais corriger mon erreur. C'est bien une secte. Désolé.
Et comme dans toutes les sectes, il faut s'engager à donner toute sa fortune et à être complètement soumis aux règles de la secte. Et si vous voulez sortir de la secte, gare à vous, il y aura bien sûr une contre-partie à payer (une vie humaine, de l'argent).
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18409] |
|
| Posté le : 03/08/2010 à 09:30 (Lu 570 fois) | | | 1/ On voit bien que vous n'etes pas FM.Je connais par exemple un maçon qui n'a pas les moyens de payer sa cotisation annuelle en raison de la crise économique.
IL a pu payer grace à l'aide de frères sans contre partie.
2/ Il y a une cotisation annuelle à payer comme dans toute association,mais en cas de problème, on s'entraide.
3/ la preuve que ce soit disant maçon ment :
il n'ai plus membre et il est toujours vivant.Il ne dit pas , la part de "sa fortune" qu'il a perdu.
4/ En réalité, si vous entrez dans cette association ,en pensant y faire fructifier vos affaires, là vous serez déçu.
5/ C'est une association philosophique et rien de plus: le but est de vous améliorer spirituellement.
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18410] |
|
| Posté le : 03/08/2010 à 10:54 (Lu 564 fois) | | | Pardon, je pète un câble. Je retire ce que j'ai dit le 03/08/2010 à 09:30. On m'a forcé à l'écrire mais là, plus personne ne me surveille et je peux l'affirmer. C'est une secte, éloignez-vous en.
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18411] |
|
| Posté le : 03/08/2010 à 14:06 (Lu 544 fois) | | |
Pour élever le débat, des personnalités travaillent
en ce moment pour sortir Madagascar de la crise : on y trouvent des pro Rajoelina,pro Ravalomanana,pro Zafy,pro Ratsiraka.
Ses personalités discrètes ,n'ont pas les memes idées, mais vont essayer de se comprendre et de fusionner la meilleure solution pour le pays. .
La tolérance est la base de la FM
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18413] |
|
| Posté le : 04/08/2010 à 00:48 (Lu 546 fois) | | | Je suis désolé, je suis complètement aliéné. Désolé pour ma double personnalité qui se manifeste sur ce forum. La FM a fait de moi un alien.
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18415] |
|
| Posté le : 04/08/2010 à 12:13 (Lu 534 fois) | | | Manahoana Tompoko, raha tsy diso aho, ianao ilay nandefa an'inty "débat" inty zany dia ao antin'ilay fikambanana ?.Raha marina izany inona no tombotsoa azonao ao sy ny zavatra nahakivy anao ?
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18416] |
|
| Posté le : 04/08/2010 à 12:20 (Lu 532 fois) | | |
Citation Je suis désolé, je suis complètement aliéné. Désolé pour ma double personnalité qui se manifeste sur ce forum. La FM a fait de moi un alien. |
|
mdrrrrrrrrrrrrr d'où l'intéret de mettre un pseudo kan on poste
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18417] |
|
| Posté le : 04/08/2010 à 13:32 (Lu 530 fois) | | | 1/ Azo lazaina, fa mpikambana ao @ ilay Fikambanana miafina ny tenanay. Azo lazaina fa tombotsoa ara-tsaina no azoko ahafahako mitantana tsaratsara kokoa ny orinasako.Eo @ lafony management izany.
Ny lafony tsara izany dia ny ahafahako miaona bebe kokoa ny mpiasako, na dia ndraindray tsy mitovy ny hevitra.
2/ Ny lafony ratsy hoy ianao ? .Misy olona mandreraka ahiko tao , fa tsy dia mahay manaja olona ilay ranamana , fa atao ahoana moa .Misy olona , na miditra aty, na ary dia tsy hiova mihintsiny.Fa an'azy izany.
3/ Tsapako fa mivelatra ara-tsaina kokoa aho.Rehefa tsy mitovy hevitra aminao ilay olona , dia tsy maninona satria heviny izany.
Misy mpikambana pro TGV, pro Dada, pro Zafy , nefa mifanàja daholo , na dia tsy mitovy ny hevitra aza.
4/ Azo atao hoe isan-karazany ny mpikambana ato .Misy mpampianatra,consultant, miaramila (officier),mpandraraha, mpiasa (cadre),ministra
Ny fandehany, rehefa vita ny fivoriana (@ 21H00), dia misy fiaraha-misakafo........izay mahafinaritra .Milay hoy ny tanora izay.Izaho ,azo atao hoe tsy zokony satria mbola tsy ampy 40 taona.
NY Obédience misy ahy , dia lehilahy daholo no ao.Zay no safidiko otrany "club".
Misy kosa Obédience ahitàna mmpikambana lahy sy vavy, dia misy Obédience ahitàna vavy fotsiny
5/ Ato , tsisy fangalàna 1/10 ny harenanao izany .Misy mpikambana sasany aza tsy dia manana sosy firy intsony ,satria voboty t@ asany noho ny" crise".
Fa ny bandy izany dia mifanampy .
6/ Misy vazaha, karana, afrikana, malagasy, no mpikambana ao
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18419] |
|
| Posté le : 04/08/2010 à 21:04 (Lu 515 fois) | | | Azafady fa tena lasa mitapy aho, noho ny FM daholo izao. Tsy hitako zay hatao fa vonjeo re, fa izao aho mahatsikaritra fa secte ilay izy, nefa rampitso maraina aho fantatro fa hanoratra eto indray oe tsy secte ny FM. Efa nasiny drogue no mahatonga ahy mirehareha an'ny FM fa ny tena marina dia secte io. Sady indrisy fa lasa miteny irery @ ty forum ty izaho.
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18420] |
|
| Posté le : 05/08/2010 à 11:50 (Lu 480 fois) | | | Misaotra namaly , fa mbà tantarao ny nahatonga anao niditra tao, ary misy olona adaladala ve ao (mialà tsiny mametraka fanontaniana hafa kely)
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18421] |
|
| Posté le : 05/08/2010 à 13:15 (Lu 478 fois) | | | Je suis le fils de l'invité qui a posté, excusez-le, il a des problèmes de double personnalité depuis qu'il est entré dans la secte. Comme vous avez pu le constater, parfois, il dit que le FM n'est pas une secte, puis tout de suite après, il reposte et prend soudain conscience que c'est une secte dangereuse. Tout cela n'est que la conséquence de son appartenance à la secte des FM, il faut le pardonner. Nous avons du mal à le maîtriser. Il risque encore de reposter la même chose pour dire tout de suite le contraire après, mais ne faites pas attention. Son pseudo est Invité(e).
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18422] |
|
| Posté le : 05/08/2010 à 13:54 (Lu 476 fois) | | | Izahay dia efa t@ taona 2000 no tafiditra tao anatiny na dia azo atao hoe tsy dia nanam-bola firy t@ zany .
Tsy zao no nitady niditra tao, fa ilay olona nampiditra ahy tao no nanantona ahy .Efa misy olona hafa zany no nahafantatra ahiko izay efa nanontanian'ilay mpiahy (parrain).
Tamin'ny andro tsy nampoiziko no nifankahita t@ ilay parrain ako , izay efa hitako.Ny raiko no fantany, ka mora taminy no nanao enquète ambadika tany .
Tsara fantatra, fa betsaka ireo officier de police, no ao anatin'io fikambanana io(any Frantsa,Etats-Unis, Grande Bretagne...ireo tany demokratika izany)
"La meilleur valeur sur le marché est un bon renseignement" hoy Gordon Gekko izay (jereo ilay film Wall Street nivoaka t@ 1989 ).
Raha olona "mpanavakavaka "(raciste) ianao , dia tsy ho tafiditra ao ex lepeniste. Ary tsy maintsy fantatr'ireo tompon'andraikitra izany .
Niandry volananamaro aho vao nilàza t@ ilay parrain ako hoe hiditra, satria nijery internet + nametraka fanontaniana betsaka t@ olona isan-karazany aho.
Zany hoe, tsy nisy nanery, fa ny tenako noefa vonona.
Zao aloha e : tsy maintsy manana "moyen" ihany ianao .Ohatra mitondra fiarakodianao afahanao mivory alina.Na zany aza, dia misy mpikambana tsy manana fiara, fa miaraka @ namana izy dia rehefa vita ny fivoriana , dia aterina izy.
"Tsisy problema" hoy ilay praiministra efa nodimandry izay.
Efa nampiditra namana tao @ ilay fikambanana aho, na dia vitsy aza.Nisy nijanona (ny maro anisa), nisy kosa niala noho ny antony maro :Tsy manam-bola andohavana "cotisation", ka menatra , na dia hafaka ampian'ilay fikambanana aza.
Misy indray nihevitra hanao bizina rehefa tafiditra ao .
Zao no tsara fantatra, raha sanatria ny vava ianao mangalatra any am-badika any, dia ny tribonaly mazava ho azy no hitsara anao. . Ny ankabiazan'ny mpikambana zany dia olona matotra.
Ny zavatra tsara fantatra dia "on peut etre déçu par des maçons, et non par la franc-maçonnerie".
Efa notantaraiko, fa nisy olona nandreraka tao, fa otrany any @ fikambananarehetra io e ! .Misy olona mahafinaritra, misy tsia, misy olona mitovy hevitra aminao, misy tsia......
Mbola tsy nahita olona adala niala tao aho.
Ilay rangahy milàza ho adala dia tokony hitantara, na ny zanany.
Averiko indray .Sarotra ny miditra ao, fa mora ny miala.
Ny secte indray dia mifanohitra @ zay .Mora no miditra, fa sarotra no miala
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18423] |
|
| Posté le : 05/08/2010 à 14:03 (Lu 18 fois) | | | Raha taliban ,criminel dia tsy tafiditra zany ?
| |
|
|
| Re: La maçonnerie peut-elle résoudre la crise ? [18426] |
|
| Posté le : 06/08/2010 à 09:22 (Lu 457 fois) | | | ben dis donc, ils ont laché un fou dans la nature qui se parle tout seul sur ce forum ou koi ??
on prie "le fiston" de faire le necessaire pour maitriser votre daron. Misy mitapy ny olona a!!!! tsy mahagaga kou fa refa miditra secte de tsy maintsy zay e!!!
ok!!!
| |
|
|
|