Mbola tsia niaraka t@ vehivavy gasy!

Accueil Forums Amour – Amitié – Relation Mbola tsia niaraka t@ vehivavy gasy!

4 sujets de 61 à 64 (sur un total de 64)
  • Auteur
    Posts
  • #22939
    Anonyme
    Inactif

    tandremo fa ny sipa vaza tsy menatra miteny raha bandy tsy mi-assure tsara ny coup-ny an

    tsy aleo ve zany @ zay mba hita oe aiza ho aiza no tokony amboarina ny firaisana toy izay le sipa gasy tsy sahy miteny de mampirafy satria tsy nahazo fahafahampo? ary mety zay angamba no mahatonga an’ny sipa gasy mampirafy daholo. Ary zareo mahay manafina an!

    #23226
    gasycool
    Membre

    Bjr bjr daol eeee

    mangina b iz ato zan an

    mba miresaha kely eee

    moi zao mtad namana. tsy we hidrague na hilely fa de preference zan sipa efa ampy taona sy efa matotra tsara. ny zaza kely mants capricieuse b loatra donc vehivavy matotra tsara. age mure ouz ny vazaha

    #23228
    gasycool
    Membre

    Waiii eeeee!!! misy constat mlay b: intelligente b ny sipa aty par rapport ny any ivelany(ren mihevitra we devellopper).mdrrrrr

    puis les culottes sont super sexy. je prefere ça plutot que les strings(ça me fait directement penser au sexe et si je bande, ça descend pas meme apres 4 ejaculations.) or quand elle me donne envie de lui faire l’amour, avec sa ptite culotte qui sort de son jean, quu descend petit à petit accompagné de petit baiser, là moi qui l’aime deja je fonnd carrement

    VIVE LES CULOTTES A REBORD DENTELLÉE

    fa ref dodo d nuisette kely+string+peignoir manify htrn le nuisette

    #23346
    Anonyme
    Inactif

    zao lehilahy mitady sipa kely 18 taona miaraka am numero

4 sujets de 61 à 64 (sur un total de 64)
  • Vous devez être connecté pour répondre à ce sujet.
error: